2.3.10

Obbligatoriske Opgave - Character Design

Yes! Nå er vi i gang med ny oppgave, denne gangen skal vi designe en karakter fra bunnen opp, og som skal modelleres i 3-D. Karakteren skal også være helt unik og ut av våre syke hodet. Så med det i tanken jeg bestemt meg til å ta meg en tur i byen og tok bilder av folk.

Men på den inspirerende ekspedisjon husket jeg at jeg hadde flere karakterene på lag, problemet er at de er så mange og koblet til flere historier at det er tryggere å bare kommer opp med en ny en. På den andre siden så er tidligere karakterene mine alt for realistisk for å passe den "toony" utseende oppgaven krever. 


Eller kanskje de gjør?

Uansett det er gøy å finne på ny karakterene, så jeg tok Alfie med sin telelinse og vi gikk rundt Bergen byen.




Mye gøy folk rundt byen.

No comments: